Tuesday 15 September 2009

asdiqo'ei al ahibba'

asdiqo'ei adalah perkataan jamak kepada perkataan sodiqi.
kalau ada org tanye ia bahasa ape?
>sudah tentulah ia dari perkataan arab..

kalau ada orang tanye ape maksudnya?
>maksudnya kawan2 saya yang dijamakkan dari pekataan kawan saya

manakala,

al ahibba' pula membawa maksud amat disayangi.
apa kata akar dia?
> hubbun, iaitu sayang.

post kali ini khas untuk semua kawan2 saya, dari yang pernah menjadi rakan saya, masih sudi menjadi rakan saya, ataupon yang bakal menjadi kawan saya.

terima kasih atas segala nasihat, dorongan, bantuan dari segi spiritual ataupon fizikal... atau apa2 pertolongan telah diberikan.

tanpa anda semua, mungkin saya bukan seperti saya sekarang..jazakumullahukahiran jaza' didahulukan..sesunguhnya saya masih memerlukan bantuan kalian semua..

wallahua'lam..