Wednesday, 21 May 2008

barang2 penyelamat

barang2 penyelamat? ape tuh?

haa.. post ni di tujukan kat kepada penderma yg ikhlas kerana memberi sumbangan dari segi kebendaan.. hehe.. takde barang2 tuh susah jugak nak idop kat sini..diantaranye..

1) jacket fidak edisi terhad..














kalau tade ni susah gak... mlm2 kat sini sejuk sgt alhamdulillah ade jacket ni.
jazakalallah angah n k.maryam

2) wang ringgit utk prog nih..















hoho..duit, aset terpenting utk prog nih. kalau takde nih takde la fami kat syria nih..
anyway jazakumullah utk penyumbang2 terlibat. hurm..pusat zakat selangor, yayasan telekom, umibabah dan along ngan kak mariam

3) kasut adidas seyh.. jepon mari..












haha.. ni aset utama utk bejalan ke sana ke mari... kalau tak pakai selipar jek.. hehe.. jazakumullah jugak utk achik@afif utk tinggalkan kasut ni kat umh..sbb boleh fami pakai..oyeh..
sori la kalau tgk kaler putih die dah nampak gelap2 sket.. sini debu banyak.. oceh alasan lak..

ahaa.. ok tu la aset2 penting yg penyelamatkan aku kat sini.. tade ni susah idop!.. ok tu jek

wallahu a'lam..

1 comment:

nadia rusli said...

eh..cm knal je lantai umah tu??