Wednesday 25 January 2012

makin hari makin tua..

hari bganti hari..da cukup satu sem saya x update.

sem ni byk ceritenye..dari yg sedih mcm nak nanges sampai la gembira mcm nak gile..

yg paling penting adik saya da kat uia gombak.. jd ayah ade ckp.. yg kiteorg ni spy masing2.. saya sbg spy adik saya dan vice versa... kate ayah lg .. org nak grad ni mmg gatal die telebih sket.. almaklum da nak grad.. sape yg tak berpunye tu akan struggle time final sem la.. haha .. gelak.. hanya itu saya mampu lakukan..

tp .. menda tu mmg berlaku.. nmpk jugak kelainan yg berlaku dkat saya dan rakan2 yg nak grad ni... yg dah ade mmg makin ligat nak berdating.. yg tade mmg tercari2.. ade yg berjaya ade yg masih mencr.. tp yg coool pon ade juga.. jenis x amik port..

saya pulak.. mcm biase ade la jugak trase mcm nak mncr.. cis. takkan aa nak forever alone.. tp memikirkann..mase masih x membenarkan... so saya mengambil pendekatan utk cool... tp kdg2 mcm tepikir gak.. tp.. jauh mne memikirkanye.. keadaan masih x membenarkan...so.. its cool again..haha


paling saadd utk sem ni.. presentation final dgn lect yg tak best.. tp nak salahkan lect 100% tak lah.. ditgkkan balik saya pon ade kekurangn.... so outcome die x best gak la kot.. takut nak g check result ngan datin.. tunggu je a result exm kuar cne.. (mungkin dpt check lepas byr saman haha)

paling happpiiii!.. dpt g mukhayyam.. kalau seblum ni byk clash ngan prog sendiri.. kali ni mmg diallocate waktu utk mukhayyam walaupon clash actually ngan preparation accreditation.. tp mukhayyam da book dulu .. so mmg heppi.. jd ajk+faci.. sronok gila.. walaupon begegar lutut
time explore race..

thats all for now.. till next time~

3 comments:

AJ said...

mukhayyam tuh pekebende?

fahmi said...

mukhayyam tuh camping.. jom2 nak join tak? nanti ade lg dlm akhir bulan nam.. lepas heritage

saya said...

:) sabar.