Friday 7 November 2008

wahh.. da abes 3 minggu?

haa.. ye mmg da nak abes tempoh percutian utk plaja matrik uia.. 11hb atau hari slase karang adalah waktu terakhir utk plajar2 mesti daftar.. kalau tak kang kne saman... tapi ade jek yg da kat sane.. hurm.. budak2 yg amik muet.. derang akan bertungkus lumus kat amf hall atau kat bangunan ly..utk test writing ngan listening.... moga sume berjaya dgn mendapat band 6 blaka.. budak uia kan hebat2~

aku pulak?..hehe.. tak amik lg muet.. bukan taknak atau takde duit.. tp tak sempat utk daftar..sbb masa tu aku kat syria.. tgh best jalan2 sampai tlupe pasal muet ni!!.. so nanti short sem la aku amik.. huhu.. time tu da takde membe.. tinggal la aku sorg yg tak amik lg.. bg sape yg nak repeat bole bgtau ek.. nanti leh la jd geng..haha

3 minggu? pe da aku wat? hurm.. faedah atau tak.. 22 aku buat.. haha mcm agak sengal.. tak lebih tak kurang.. jiwa pon agak kusut masai.. da lama tak g usrah.. haha.. canela rupe iman geng usrah aku.. mesti lagi mantap amalan diorg time cuti nih~ tapi paling penting aku kne tros berusaha!! hoho .. slain tu aku jgak da troskan perjalanan lesen aku.. stelah setaun lepas aku brenti kat L akhirnya aku sambung jugak utk ke P.. huh tp tak abes lg.. klas tu pon byk student.. nak wat klas pon kne q baik punye...

hurm.. next sem ni.. aku akan amik 3 subject.. ies..ibe ngan ed2.. huu sume tu core subjects.. da tade additional sub lg da.. sume da abes.. huh~ english, arabic, comp and fim.. sume dalam kenangan.. huhu..tp dgn berbekalkan pointer cgpa yang tak seberapa.. aku masih perlu berusaha dgn lebih lg utk menjamin masa depan yg cemerlang,terbilang dan gemilang.. doa aku dlm doamu.. ameen~

hurm bru abes latihan driving nih.. huh penat bangat.. matahari pon menyinar dgn dahsyatnya, aku pulak pakai bju itam yg mmg menggalakkan lg penyerapan haba.. huh~ lepas ni tanak pakai dah aa bju itam mase panas2.. kalau tade aral melintang ari jum ni aku amik test jpj.. doakan muga berjaya.. kang bleh aa aku bwk keta.. tade ar nak suro sesape amik lg.. hehe.. okes.. tu je kot.. tah bile pulak aku nak update blog nih... see ya!!

No comments: