Saturday 31 January 2009

akhirnya~

salam sjahtera sume,

huh weekend ni pling best sbb tenang dan damai.. tde kje nak kne wat.. ade la nak kne wat lit study.. utk case study kt s.alam smlm.. tp tu ari ahad kang bru wat.. sbb msing2 blik umh.. so boleh la menjengahkan diri kat umh tercinta nih.. tdo2, mkn2 free, tenet free.. best btol blik umh..

aha.. 2 minggu lpas.. rekodku da dipecah.. hampir dkat staun lebih tak mengalirkan air mata.. tibe2 ia berlinangan... huu.. punca die.. p.cik aku yg trsyg da meninggal.. kbetulan sebelum dan selepas time proses malaikat mencabut nyawa tuh aku ade kat situ.. dgn suasana yg sayu.. suara esakan dr sepupu2 aku .. aku mmg da tk dpt tahan. smasa di ambang kematian.. aku hanya mampu mengurut2 kaki p.cik dgn hati yg sebak..time tu jugak la otak ni nak recall memori2 lama..hari tu saja dlm 2 3 kali aku merembes air mata.. time nak kapan pastu time nak cte balik kat abg aku aku situasi kat hospital mlm uh..

tringat dulu mase kecik2 time bersama ngan ayh lang, mule2 tade la rapat sgt sbb satu family die duduk kat u.k . tp mse drjh 4 die blik malaysia n dduk dkat ngan umah ktorg kat sremban.. sjak dr tu baru la knal.. owh ni la ayh lang.. so slalu la pg umh die.. bru blik u.k.. mainan2 die sme plik2.. tak pnah tgk.. tu yg excited jek g umh die.. kbetulan anak die yg umor leby kurang.. so cm bole la jd membe2.. kluarga kami mmg amt rapat.. sjak umh dkat2 ni.. kadang tdo umh die smpai bhari2.. best2.. blik kampung skali.. huu konvoi ramai2..

tp sume tu da jd knangan .. kalau dulu tiap kali raya.. kami akan amik gamba ramai2.. raja aji yg bru lpas ni la yg ade gmba die.. lpas ni da tade da.. kurangla la satu wajah yg disayangi kat situ.. smoga roh beliau dicucuri rahmat dan dtempat bersama para solehin..

1 comment:

Basyir K. said...

inna lillahi wa inna ilaihi raaji'un ... takziah utk nta dan sekeluarga ... 'elmaut ya'ti faj'ah'