Saturday 31 January 2009

prsentation canoe station

aha.. hari rabu lpas ade wt presentation.. hu.. pnat.. tp enjoy..

aku mule bkerja dgn serius ari kames. agak lambat dr org len .. sbb design derang da d approve ari senin lagi.. tp aku hari rabu bru ok.. so lambat la sket.. hurm pe yg kne wat.. front, side, section, site, axono,section n 1 point perspective.. dlm bab technical drwing nih aku kurang sket.. tu yg lambat tuh.. tp rsenye ok la kot kalu nk compare ngan org len.. dgn gne 5 a1 size aku lukis je atas tu sume.. kalau org len ade yg g photostat.. tp aku tak la.. sbb bg aku snang sket nak tambah human figure n sedikit landscape..

so dlm hari senin aku da settle bab technical drawing n brmula la kisah nak mengaler2.. hu.. medium yg dgemari marker n touch up gne pencil kaler.. igt nak gne water kaler.. tp mount spray pulak takde.. tkut nanti ktas uh kembang2 ssh nak paste atas board.. so buat la kat studio.. sbb nanti kalau brg tak ckup bole paw membe2.. wat kat bilik mmg tade sesape.. budak engine je blake.. ber mukim la sampai ari rabu kat situ.. tdo, mkn, smyng.. sme kat studio.. bilik utk mandi n tuka bju..

alhamdulillah dlm pkul 4am ari rabu tuh da siap sme.. n dsebabkan x brape ngantuk sgt.. wt workbook sket.. tlg kwn2 sket.. kmas2 sket.. n blik blek..siap2 mandi pg studio balik.. tokleh dok kat blik lame2 kang ttdo mmg ptg karang bru bgn... stock 2 hari punye tdo~ kne jge2..

hurm mse prsent bru rse cam sleepy2 seb bek bwk gle2 sbagai refreshment.. n kali ni d nilai oleh lecturer dr stdio len.. n die ni deputy head utk aed deptrmnt. agar gementar n gusar .. tp masih dpt mengcontrolkan diri.. part yg di comment.. deck.. sbb parking lot die agak complicated.. tp dpt mnjawab dgn mantap smpai die angguk2 smbil trsenyum je.. haha.. tip yg penting... jgn biar org condem kitenye dsign.. try utk counterback balik.. jgn mengalah... itu yg diajar ole studio master aku.. bkan reka sendirik eh.. sbb ade membe.. mule2 lg da kate '' i did not study my design yet " pe cer? awal2 da mengalah.. cne convince planggan canggini..

hurm balik tuh aku ade nak kne wat asignmnt len pulak esok nak kne antar.. uh.. minggu yang kalut.. itu la ini la.. tapi alhamdulillah sme dapat di settle kan dgn berhikmah.. sume dapat dihantar dgn hati yg girang dan tenang..

lepas ni kne buat landscape pulak.. huh.. aritu structure.. khas utk nak amik pure archi.. kali ni utk sape nak jd landscper.. pencinta bunga la katakan...haha..okes.. wassalam..

p/s: gamba tade la.. camera tak bwk... nanti2 la yek..

3 comments:

Unknown said...

pencinta bunga??agak terasa di situ...haha

Beinal ams walyaum said...

sa'yan ya akh!

ingtla dri sudut arkitek saja mampu membangunkan ISLAM!

fahmi faudzi said...

eh jd hafizah pon boleh bgnkan islam per.. hehe.. gud luck dalam menghafal~