Saturday 30 May 2009

tag berunsurkan award..



aish mcm2 cara utk tagging ek skang..

Peraturan nak jawab tag ni ialah:

1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.

done~

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

er.. nadia rusli.. ex classmate internet dulu.. tp tu kisa lame da.. mse 1st sem kat uia.. orgnye kreatif dan pandai mengaler.. sbb tu amik landscape

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

1) ade org ckp saya besa sampai x nampak org sebelah..betolkah?
2) saya kuat angan2..
3) saya suka explore photoshop ngan illustrator
4) saya suka lukis2..
5) saya suka mendesign
6) saya x suke org smangat x tentu pasal
7) saya suke makan kerepek jagung CHACHOS.. sesape nak blanja boleh la
8) saya suke wat jadual...tp susah nak ikut..aiseh
9) saya kdikategorikan org kurang berat badan.. walaupun saya makan banyak
10) saya suke jln2,tp bukan di kawasan yang sama.. sbb cpt bosan ngan view yang same

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

siapakah mereka...

* najib
* rahman
* abg dani
* danial
* mazzy
* fatiha

n jgn lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:

"anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda:"

7 comments:

Unknown said...

haih,npe ckp kwn tym internet dlu?npe x ckp kwn tym eng dlu ke..fim dlu ke..haha..gurau je...

uish!sape ckp fmi bsr smpi x nmpk org seblah 2?x baik nye org tu...ish3..

Unknown said...

"...orgnye kreatif dan pandai mengaler.. sbb tu amik landscape.."

hmm..pembetulan...tu bkn sbb ftn amek lndscape..ftn amek LA sbb minat..huhu

fahmi faudzi said...

owh.. igt nak tulis gak mule2.. tp cm byk pulak.. ye la.. 2tahun punye klas..hoho

aa.sape la yg x baik tuh kate fami besa... kang kate org tu ...er..

ow ye ker.. my bad~.. tp btol la kan ske kaler2.. tu yg bole excel bidang LA

haha

Dini Syarif said...

Assalamualaikum wbt.

Siapa yang ditag ni diiktiraf comel ke?

Sbb Cute's 3logger Award?

Heh.

fami said...

bole tahan ar.. ahaha

Unknown said...

haha..ske bile di suruh je..

Danial Izzat Zulbahari said...

owhh..award upernya..trofi btol2 takda ke hahaha