Monday 15 December 2008

cameron oh cameron...

salam alaikum pe kaba sume? harap sihat sokmo deh..

nak d jadikan cte ari jum lpas family aku sme g cameron, so aku pon nakk g gak ... tp ade kje sket kne wat.. utk bg pnumpuan yg penuh aku lri dr rumah n dok wat kje kat uia.. kononye dan harapnye bole siap cepat la.. so hari rabu tu aku da sampai uia.. sdangkan kat uia masih kurang penghuninye.. sbb sme masih bercuti.. so pulunla abes abesan utk siapkan kja..diantara krja yg ade:

1) design kitchennet (submit+presentation ari isnin 15/12)
-front view
-side view
-section
-top view
-axonometric view
2) sketch (submit 19/12)
-public phone
-drfting table

tp malangnye aku igt sketch uh kne antar ari jum 12/12.. so aku pulun siapkan yg tu dulu.. n bru mule nak wat design kitcenette ari kamis.. hmm dgn hati yg membara utk pegi cameron juga bersama family .. aku non stop wat keje tanpa tdo sampai hari jumaat.. tapi tak sempat gak siapkan... pikir2 takut pulak nak amik risiko utk siapkan kat cameron.. huh.. nk tanak... dgn hatin yg tawar utk call umi btau yg fami tak pegi~... argh tensen rasenye... trasa kesal pulak tuka course dulu... umi pon kte " hurm takpe la hidop lame lagi i.allah... len kali bole lagi pegi..."... lpas derang balik umah seb bek diorg ade simpan buah strawberi utk aku... huh mrasa la aku buah tgn cameron sket.. ( tringat kat syria dulu.. mkn strawberi byk sampai da bosan makan...)

so tak pegi la aku ke cameron n duduk kat uia jek.. siapkan kerja yg ade...tp ari sabtu uh ade jemputan kenduri doa slamat kot.. kat s.alam... hurm mmandangkan kja pon da tak byk mane ... tanpa berfikir panjang.. pas zohor ari sabtu aku g s.alm.. utk gi majlis uh dgn niat makan tgh hari n rapatkan ukhuwwah..... eh tbalik pulak niat...

ari ahad pulak ttdo pas suboh n bgn ble matahari da tpacak.. bru menggelabah utk siapkan saki baki kerja yga ade.. dgn kaler lagi.. pastu work book lg.. pastu lepas kaler nak kne paste kat a2 board.. seb bek sadeeq da tlong blikan board.. kalau tak x pepasal utk kuar skali lgi utk cri board..

tibe masa yg dinanti.. alhamdulillah sume ok.. sme studiomate siap.. n berjaya utk present.. sme takde byk point utk di bentang.. aku pulak brjaya dapat ''good'' jek.. yg len ade la dpt excellence sorang... ok la tuh.. hurm gamba aku tak dpt nak amik sbb camera takde.. kang da ade aku upload len eh.. skali ngan 3d calendar , drfating table n kitchenette ..okes.. thats all from me..

wassalam...

1 comment:

Mamoru Tuyoku said...

Ala- insya-Allah ada rezeki lg. Bkan skrg, mgkn d hari laen.