Sunday 28 December 2008

pkn 08+karnival

2 hari cuti da berlalu.. tinggal lagi 7 ari utk aku bercuti.. tapi tgh2 cuti ni pon ade jek kje kne wat ...

- presentation utk ed project 3..
- study utk exm ies
- cr maklumat utk assignment ibe..
- pikir2 pasal design canoe station.. huh..

mcm x cuti pulak rse.. yg brbeza.. tayah g kelas..n pkai dress code... haa tu je beza.. yg len lbey kurang jek.. tp pling ketara.. mkn free ah.. sbb dok kat umh.. unlimited.. kcuali kalau beras da abes.. tp biskut hup seng ok gak pe..

sabtu 271208.
pagi.
bgn agak lambat.. pnat sket. smlm jln kaki dri ktm ke rumah.. huh..pg2 lagi keje da mnanti.. pasang water heater kat toilet.. huu .. adek2 wat alasan sbb air sejuk pg2 n nak mandi bile tgh ari.. ha.. skang da psg heater arap2 jgn la derang meng'kambeng'kan diri masing... bile da siap pasang sumer.. lepak2 kejap n siap2 utk g s.alam.. aku ni sebnanya ade prog kne pegi.. Perhimpunan Karisma Nasional.. n aku ni pemerhati utk UIA pj.. haha .. ade keje punye pasal lambat sket aku gi..

tgh ari.
sampai la aku kat saner.. PKN tu wat kat muzium S.alam.. So bile aku masuk dewan tu .. majlis tgh berjalan n sesi utk berbahas.. mcm2 gaya n topik dibahas oleh lokaliti2 yg ade.. tp pling penting aku sempat utk perbahasan dri lokaliti UIA pj... haha Ameer aku sendiri.. Najib Mohd Hashim.. dgn attire serba ke'koko'an die berbahas sampai tak cukup masa.. mantap~

petang.
dlm pkul 6 majlis PKN abes dgn slepas brlangsungnye sesi perlantikan KNL baru.. hurm naqib aku ade lagi kat KNL rupenyer.. mesti die gembira nih.. haha.. kluar dewan jek ade ajk2 tgh passing2 makanan.. hu nampaknyer dinner suda free.. tayah nak risau2 utk nak g beli..

malam
lpas smyg maghrib ngan auzan kat masjd negri.. lepak2 scara solo kat astaka.. tjumpe naqib(abg dani@dini... a.k.a. mc utk majlis mlm nih) n pau die sket utk blanja air dan kropok leko.. haha.. aku ni mmg anak usrah yg kejam~ trase amat kenyang sbb mknan free.. di pentas klihatan grup2 nasyid tgh men2 testing microphone.. msing nak sync sore ngan mic.. dlm pkul 930 mule la konsert amal.. first grup saff one.. 2 lgu, 2nd damascus.. pon 2 lgu, dcelahi dgn forum pasal budaya.. panelis die kak erma fatima(pengarah drama), kak nasriah(penulis buku),bang mad@Mohd Nicholas Sllyverster.. (Org kuat Hidayah Centre).. n lastly.. Ahnaf mnunjukkn taringnnyer dgn membawa 2 lgu yg style.. under grup baru dier...Algebra... dalam pkul 12.. majlis tamat.. n aku tlg angah ngan kak maryam angkat brg2 sket.. n reward dier.. Syed Kadir sec 3!! hoho supper seblum tdo..

Ahad 281208.
pagi sampai petang.
huargh.. pnat.. kononnye nak bkak tenet dulu seblum tido smalam.. tp hanya mampu ttdo kat dpan lptop... ke'ngantuk'an tanpa batasan...bgun2 umi da assign kerja utk ari tu, aku mengecat 2 blik dgn kaler bru.. hurm bole la.. tkde la ssh sgt.. lg pon gne cat nippon paint.. kalau kite cat2 berlayer2 pon kaler die ttp serupe.. so kalau nak touch up2 ni snang la sket.. tayah nak tkut pasal ade kawasan trang atau gelap...

mlm..
packing brg utk balik kajang.. tp cancel sbb ade kje sket lg.. n alang2 nak balik esok.. kluar g town jap.. p bli brg2 sket.. n ble balik tros tdo.. sbb esok ade kje sket nak wat... n nak balik awal pg esok..

No comments: